Soudruzi na kraji někde dělají chyby

22. 08. 2015 18:43:56
Ten řidič zaparkoval svoje auto na chodníku před kolínskou Městskou policií. Strážníci jeho přestupek zdokumentovali. Řidič mezitím přišel, a když byl vyzván, aby předložil řidičský průkaz, nastoupil do svého auta a odjel.

Když jsem se o chování tohoto řidiče dozvěděla - stalo se to 19.8.2015 kolem poledne, poslala jsem pozdě večer mail vedoucímu kolínského Odboru dopravy, Miroslavovi B.:

Milý Miroslave, vyplňte, prosím, mezeru v informacích, které mě jako zastupitelku zajímají. Když strážníci MP zjistí přestupek řidiče, zdokumentují ho, (špatné parkování, řidič před pokutou ujede atd.), nahlásí zdokumentovaný přestupek na váš odbor, a vy tento přestupek řešíte s řidičem.
Zajímalo by mě, jestli existuje zpětná vazba a na MP se dozví, jak byl ten který řidič, vámi postihnutý.
Za vyplnění mezery v informacích, děkuju. :-) Irena Fuchsová

Odpověď mi přišla druhý den, hned po ránu:

Dobrý den,
zpětná vazba neexistuje, to by bylo při počtech přestupků na jednu pracovní sílu. A krom toho, desítky přestupků končí v odvolacím řízení na Krajském úřadě Středočeského kraje, a dokud to oni nevyřeší, není naše rozhodnutí pravomocné, tudíž by stejně nebylo co MP sdělovat.

Jinak Vás chci jako zastupitelku ještě informovat o tom, že na kraji leží v rámci všech ORP Středočeského kraje tisíce takových přestupků, u kterých již dávno proběhla lhůta a přestupci tak zůstávají nepotrestáni, tisíce, takže i nám v Kolíně (jak OD, tak MP) se někteří týpci smějí do očí, protože jsou si jistí, že na ně nedojde.

Jejich právníci podávají na OD MěÚ Kolín také žaloby pro nečinnost správního orgánu, protože si myslí, že případy leží u nás. Diplomaticky lze říci, že „soudruzi na kraji někde dělají chyby“, a to již několik let a odnáší to za ně někdo úplně jiný.

To, co tam provádí, je na trestní stíhání, které ale neprobíhá, ačkoliv se o tom obecně ví.
S pozdravem M. Babák.

Tak taková odpověď mě hodně překvapila! Pokud si teď ťukáte na čelo, že o tomhle všem dávno víte a že jsem asi spadla z Marsu - na svoji omluvu musím uvést, že nemám řidičský průkaz. Takže ano, spadla jsem z Marsu. :-)

Miroslavovi jsem odpověděla toto:

Páni... vy jste se pěkně rozčílil! Je vidět, že vás to, slušně řečeno, pěkně rozčiluje. :-) Ale odpověď je vyčerpávající. Něco jsem věděla, tiskem to občas opatrně proběhne- ale takhle natvrdo to slyším poprvé od vás. Super! Děkuju moc!
Miroslave, a můžu to, co jste mi napsal, použít v obecné rovině do KOKU? KOKU jsou Kolínská Kukátka, která píšu na web Změny pro Kolín. Možná z toho udělám i blog - bloguju na iDNES. Nebudu vás samozřejmě, jmenovat. Díky za zprávu. Irena

A Miroslav se projevil jako statečný muž na svém místě, a odepsal mi toto:

Nemám s tím problém, i kdybyste mě jmenovala.
Hezký víkend
M.B.

P. S.

Protože jsem nevěděla, co je to ORP, našla jsem si to. ORP = Obce s rozšířenou působností.

Definice Obce s rozšířenou působností (ORP, obce III): Obce s rozšířenou působností představují nový typ obcí vykonávajících státní správu v přenesené působnosti. Jsou obcemi s nejširším rozsahem výkonu státní správy v přenesené působnosti. V jimi spravovaném území se nacházejí i obce s pověřeným úřadem. Obce s rozšířenou působností vznikly 1.1.2003 v rámci reformy územní veřejné správy.

Autor: Irena Fuchsová | sobota 22.8.2015 18:43 | karma článku: 21.92 | přečteno: 1579x

Další články blogera

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma článku: 39.54 | Přečteno: 4128 | Diskuse

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma článku: 29.33 | Přečteno: 921 | Diskuse

Irena Fuchsová

Emília Vášáryová a Petr Nárožný

Pokaždé, když vidím v televizi Emílii Vášáryovou, vzpomenu si, jak jsme na podzim v roce 2000 zkoušeli v Činoherním klubu hru, Návrat do pouště, kde paní Milka, jak jsme jí všichni říkali, hrála sestru Petra Nárožného.

23.2.2024 v 23:22 | Karma článku: 38.58 | Přečteno: 4233 | Diskuse

Irena Fuchsová

Konec únorové tečky

Můj předcházející blog, Vánoční dárek s únorovou tečkou, má ještě jednu tečku. Dost lidí se mě ptalo, jak to s Karlou, která mi dala před Vánoci "dárek" s datem spotřeby do července 2005, dopadlo. Jak? Před týdnem mi zavolala.

21.2.2024 v 0:16 | Karma článku: 23.88 | Přečteno: 806 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 11.67 | Přečteno: 115 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.84 | Přečteno: 280 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 484 | Diskuse
VIP
Počet článků 745 Celková karma 30.48 Průměrná čtenost 2346

Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...