Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Spí se vám dobře, pane "doktore"?

Irenko, mohu vám říct, že někteří lidi jsou zvláštní. Tak jsem byla na ORL, jak jsem vám psala, že tam půjdu. Tak tam přijdu, šla jsem do ordinace, a teď to začalo...

Než budu pokračovat, představím vám Tamaru, která mi napsala, jak byla na ORL. Známe se od roku 2012, kdy mi napsala první mail, jako reakci na mé Dobré ráno na ČRo2. Od té doby si píšeme a máme se rády. Místo smajlíka, který dělal v Tamařině počítači pro nevidomé, potíže, máme TSU. Znamená to, Teď Se Usmívám. Už jsme se v Praze i několikrát sešly. Tamara na mě poprvé čekala na Hlavním nádraží a vypadala strašně zranitelně. Taková dospělá holčička. Ale zdání klame. Je nesmírně inteligentní, vnímavá a laskavá. Je jí kolem pětapadesáti, má invalidní důchod na jistou nemoc, a jako by ta nestačila, ještě k tomu skoro nevidí.

Tady je pokračování jejího úterního mailu:

Od:Tamary  Komu: Irena Fuchsová fuchsova.irena@centrum.cz
Datum: 31.05.2016 12:58
Předmět: zprávička
... Máte si kam sednout? Tak jsem si sedla. Doktor vzal doporučení od p. doktorky a podíval se mi do krku. Pak jsem mu řekla, že mám něco v levém uchu, a on se tam podíval a řekl: Máte tam krev. On se ani nesnažil vyčistit to ucho od krve. Prostě mě odvedl k výtahu a nazdar. Vlastně mi dal kloktadlo. Sestra tam seděla jak tvrdé y. Minule to bylo s tou rýmou podobné. No, byla jsem u něho asi 2 minuty, víc ne. Já tomu nerozumím, ale myslím, že když je to ucho nějak v nepořádku, tak by se tam mohla dostat nečistota. Když člověk spadne a rozbije si koleno, tak si to třeba čistí kysličníkem, event. si to zalepí.
Pá Irenko.
Dne 31.5.2016 v 13:20 Irena Fuchsová napsal(a):
Tamarko, a proč jste mu to neřekla? Máte chodit na prohlídky s někým, kdo se vás zastane. Takoví doktoři jsou, nezlobte se na mě, že to napíšu hrubě, prasata. Vážně. A žádné TSU.
Papa. Irena

Od: Tamary Komu: Irena Fuchsová fuchsova.irena@centrum.cz
Datum: 31.05.2016 14:41
Předmět: zprávička
Já jsem se ho ptala, jestli mi to vyčistí, když tam mám krev. A proč mi to nevyčistí a jestli mám přijít na kontrolu s tím uchem a krkem. Když řekl, že ne, co jsem měla dělat. Prostě nezájem. Promiňte, že to říkám tak tvrdě. To je jasné, že to není TSU.
Pá Irenko.
Od: Tamary Komu: Irena Fuchsová fuchsova.irena@centrum.cz
Datum: 02.06.2016 12:08
Předmět: zprávička
Irenko, to budete koukat. Tak jak už jsem psala, ušní lékař mi řekl, že mám v uchu krev a poslal mě domů. Jenomže mně to bylo divné, včera jsem volala své p. doktorce a jelikož tam byla až dneska, šla jsem tam dneska s tzv. poškrábaným uchem. Ona má takovou tu trubičku, co se s ní kouká do ucha a když se tam podívala, tak víte, co mi řekla? Řekla mi, že mám zánět zevního zvukovodu. Tak praktická doktorka to pozná a ušař ne. Musím na ušní do Kateřinské, ale vy asi nevíte, kde to je. A tohle není vůbec na TSU. Mohl mi dát kapky nebo něco proti zánětu do ucha a už jsem se  mohla 2 dny léčit. Hlavně, že dělá srandičky. Ona mi ty kapky napsat nemůže, to musí ušař. Irenko, ach jo!
Pá Irenko. Tamara

Od: Irena Fuchsová fuchsova.irena@centrum.cz Komu: Tamara 
Datum: 02.06.2016 20:01
Předmět: zprávička
To tedy koukám! A měla jsem pravdu, Tamarko, když jsem o něm napsala, že je prase! Asi o tom napíšu blog. Papa. Irena

P. S. Jméno pana "doktora" znám. A Tamara je jméno smyšlené.

Autor: Irena Fuchsová | čtvrtek 2.6.2016 22:35 | karma článku: 40,94 | přečteno: 10970x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

... řekla dívka v autobuse, když jsem si k ní přisedla a zeptala se, jestli nechce, aby si k ní sedl některý ze tří kluků, kteří se po ní otáčeli ze sedadel o kus dál. Pohrdavě se usmála. „To tedy nechci. Jsou trapný...“

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 27,65 | Přečteno: 1164x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Setkání v metru

Byla jsem -náctiletá, když jsem se dočetla, že každý máme na světě své dvojče. Někoho, kdo je jako my. Někoho, o kom budeme na první pohled vědět, že je to on. S kým si budeme rozumět beze slov. Pokud se potkáme. A my se potkali.

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,02 | Přečteno: 657x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,10 | Přečteno: 4345x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31 | Přečteno: 992x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Emília Vášáryová a Petr Nárožný

Pokaždé, když vidím v televizi Emílii Vášáryovou, vzpomenu si, jak jsme na podzim v roce 2000 zkoušeli v Činoherním klubu hru, Návrat do pouště, kde paní Milka, jak jsme jí všichni říkali, hrála sestru Petra Nárožného.

23.2.2024 v 23:22 | Karma: 38,67 | Přečteno: 4351x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  13:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy

23. dubna 2024  13:46

Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.