Tahle reklama nemá ráda muže

Mám na mysli jednu konkrétní reklamu. V hlavní roli je připosraný otec rodiny. Omlouvám se za to hrubé slovo, ale přesně tohle jsem si napsala do sešitku s nápady, když jsem tuhle reklamu poprvé uviděla. Připosraný otec rodiny.

Teď jsem dost dlouho seděla a přemýšlela, jako tuto poměrně hrubou, nicméně přesnou definici změnit tak, abych z ní udělala definici jemnou.

Nejde to.

V té reklamě přijde otec rodiny domů, rodina ho zaregistruje a on před sebe pyšně natáhne ruku s kapkami proti rýmě nebo proti kašlu, čert ví, a své manželce tónem typického připosrance, hrdě hlásí:

"Koupil jsem Blablablu, šéf říká, že i on ho používá!"

Divím se, že tenhle otec rodiny vůbec nějaké peníze má a může si tedy dovolit koupit tyhle kapky, protože já bych takového připosrance nezaměstnala, takže se opravdu upřímně divím, že je zaměstnaný, a zaměstnaný být musí, když mluví o svém šéfovi, a tomu se divím, fakt se divím, jak může mít tenhle připosranec šéfa, protože tenhle připosraný otec rodiny spadá navíc do kategorie, která se jmenuje...

... ajajaj! Musím použít druhé hrubé slovo. Tenhle připosranec spadá do kategorie Vlezdoprdel. A muži, kteří jsou v této kategorii, si zaměstnání těžko udrží, protože většinou nejsou ve své kanceláři, ale jsou v...

Může mi někdo říct, kdo v téhle reklamě udělal nejenom z tohoto muže, ale ze všech mužů, připosrance a nemilosrdně je hodil do kategorie Vlezdoprdelů? A proč to udělal? Ano, udělal. Myslím si, že žena to nebyla. Cítím za touhle reklamou muže, který si chtěl s nějakým připosrancem vyřídit účty a tak ho strčil do téhle reklamy a všichni, kdo tohoto připosrance znají, se při téhle reklamě válí smíchy po zemi!

Tahle reklama mě od chvíle, kdy jsem ji poprvé uviděla, uráží. Uráží mě za všechny muže. 

A proto bych si kapky Blablablu nikdy nekoupila.   

 

Autor: Irena Fuchsová | středa 26.4.2017 23:12 | karma článku: 34,42 | přečteno: 2206x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 27,77

Irena Fuchsová

Setkání v metru

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,03

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,10

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31