Mobil v hodinkách - mrkev v pytlíku

Před pár dny jsem četla článek o mobilu v hodinkách pro muže, a pak jsem šla dělat bramboračku ze zmrazené zeleniny. Než jsem začala, otevřela jsem pytlík a vyndala jsem víc jak polovinu mrkve, která tvoří 75% obsahu zeleniny.

Tsss... tak chlapi budou mít mobily v hodinkách, ale aby uvedli na pytlíku se zmrazenou zeleninou, že směs zeleniny obsahuje 75% mrkve, to neudělají, protože nevaří. Kdyby z těch pytlíků se zeleninou vařili polévku, zjistili by, že uvařená polévka je SLADKÁ! A sladká je kvůli množství mrkve! 

Jarní polévka, Babiččina polévka, Zelenina na polévku atd. Na každém pytlíku je vyobrazená zelenina, která je uvnitř, ale na obalu není, kolika procenty jsou jednotlivé druhy zeleniny v pytlíku zastoupeny.

A já vám řeknu, proč! Protože ve většině těchto pytlíků se zmrazenou zeleninou, je nejvíc mrkve! Samá mrkev! Sem tam proužky celeru, květáku či petržele, ale mrkev, ta se na vás z pytlíků valí v nekonečném proudu! Je nejlacinější, proč by ji tam tedy výrobci nenacpali?

Dobře, ať ji tam nacpou, ale ať uvedou na pytlíku:

MRKVOVÁ jarní polévka.  

Babiččina MRKVOVÁ polévka.

MRKEV se zeleninou na polévku.

Pro mě to znamená jedno. Než nasypu celý pytlík do hrnce, vysypu jeho obsah do mísy a vyberu kousky mrkve. Upozorňuju, že nevybírám mrkev, které je víc, ale vybírám mini-kousky květáku, mini-kousky petržele, mini-kousky celeru atd., a ve chvilince mi zůstane v míse jenom mrkev. A z této mrkve dám víc jak polovinu zpátky do mrazáku a zbytek do hrnce. Když to uděláte dvakrát - třikrát, máte mrkev třeba na mrkvové lívanečky nebo na dušenou mrkev. 

Noviny, ve kterých jsem četla o mobilech v hodinkách pro muže, jsem už neměla, tak jsem si pro svou informaci zadala do vyhledavače, "Mobily v hodinkách pro muže", a vylezlo mi toto:

"Mobily v hodinkách jsou mnohem víc populární a své potěšení si najdou mezi nabídkou těchto  přístrojú také muži. Muži oblibují pro ně typické typy těchto hodinek, čili sportovní, jednoduché a svým stylem krásné modely. Co se týče fareb preferovaných u tohto pohlaví, jedná sa o typické ,,mužské" barvy - černá, modrá nebo bílá. Samozřejmě, do popředí se dostávají také nové barvy, které byli v minulosti spíš typické pro ženy - červená, fialová nebo žlutá. Každopádně, každý zájemce si najde to pravé v mnoha internetových, nebo klasických obchodech."

 No... řeknu vám, kam se na tohle hrabe "moje" mrkev, kterou vybírám z pytlíků...

Autor: Irena Fuchsová | pátek 25.8.2017 17:05 | karma článku: 25,58 | přečteno: 1305x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 24,35

Irena Fuchsová

Setkání v metru

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 25,64

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,06

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,22

Irena Fuchsová

Konec únorové tečky

21.2.2024 v 0:16 | Karma: 24,17

Irena Fuchsová

Když nemůžeš, tak přidej!

27.11.2023 v 22:28 | Karma: 26,48

Irena Fuchsová

Jak si useknout ruku

16.10.2023 v 22:03 | Karma: 26,73

Irena Fuchsová

Co všechno nesmíte

9.10.2023 v 21:40 | Karma: 36,05

Irena Fuchsová

Eva Audolenská

4.10.2023 v 15:35 | Karma: 28,92

Irena Fuchsová

Absťák po divadle

13.8.2023 v 21:50 | Karma: 23,25
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,38
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.