Irena Fuchsová

Dáma, co má vysokou školu života

14. 05. 2018 22:51:47
Byla přijata správci fcb skupiny jako Trojský kůň do Tróji. Negativním lidem, kteří dělají z diskuzí bahno, se určitě nějak anglicky říká. Já bych ji klidně nazvala kazišukem. Všichni víme, že tím může být kdokoli a cokoli.

7. května 2018 se objevila v jedné facebookové skupiny žena, které budu říkat, Dáma, co má vysokou školu života, protože tohle si napsala do svého profilu.

7 května se ve 14:09 objevil na facebooku této skupiny, její radostný výkřik:

Jsem na fejzbuku!

Komentář byl jeden.

"M. R. To jste na facebooku 8 hodin a už jste stihla ventilovat svou nesnášenlivost vůči spoluobčanům? Dobrý - tomu říkám výkon hodný hrdinky. Jen bych chtěl upozornit, že facebook má lidi spojovat. Třeba to jednou pochopíte. Přeji Vám, aby to bylo dříve, než později.

Vyrozuměla jsem z toho, že už jeden svůj vstup měla, ale nenašla jsem ho. Na ty další jsem narazila, aniž bych je hledala.

7 květen v 16:25

Dáma, co má vysokou školu života

Za co se demonstruje před radnicí?

Komentáře:

K. V.

Že by fronta do sekáče?

Dáma, co má vysokou školu života

Něco skandovali, ale bála jsem se jít blíž. Vypadali trochu jak smažky.

B. Š.

Asi piráti?

Dáma, co má vysokou školu života

No fuj, ty tak v Kolíně potřebujeme!

P. K.

Podle mě potřebujeme hlavně lidi s vysokou školou života!

7 květen v 21:03

Dáma, co má vysokou školu života

Ty jo, byli jste teď někdo v Tescu? Tam je boží dopuštění, fronty na 40 minut, lidi se v nich skoro rvou! Jako kdyby jeden den bez obchodů byl konec světa!!! (já tam byla pro jídlo u Číňanů)

Komentáře:

B. K.

Díky za info.

Z. R.

To se dalo čekat, zitra se tu urcite nekdo bude ptat, kde je otevreno. Nechapu co tam kdo porad nakupuje.

Dáma, co má vysokou školu životu

Den bez nákupů nevydrží! Idioti sobečtí!

T. R.

Já tam odtamtud teď přijel a katastrofa! Vše potřebné je vyprodané a tak jsem musel do Kauflandu a pohoda, málo lidí a vše jsem pokoupil!

8 květen v 14:43

Dáma, co má vysokou školu životu

Tak jsem dneska šla před polednem pro kamarádku na vlak. Překvapilo mě, že je otevřené Futurum, chtěla jsem si to přes něj zkrátit a nestačila jsem zírat, co se tam dělo! Půlka obchodu zavřená, ale stejně mraky lidí. To nemáte nic lepšího na práci, než nákupy? Nemůžete nechat prodavačkám volno ani ve svátek?!

Komentáře

D. H.

Mně jen vadí, jak se tu vždycky někdo pohoršuje nad tím, že lidi chodí i na svátky nakupovat a prodavačky kvůli tomu nemůžou doma péct koláč. Přitom je spousta z nich ráda, že ten den pracuje za větší výplatu!

D. H.

Nechápu, že paní doprovázela kamarádku na vlak, je přeci svátek, tak proč nenechají chudáky nádražáky taky odpočinout?

P. B.

My autobusáci taky dnes jezdíme!

Dáma, co má vysokou školu života

Dřív všechny obchody zavíraly ve všední den v 5, v sobotu ve 12 a v neděli a o svátku bylo zavřeno a hlady nikdo neumřel!

L. U.

Tak si založte takový obchod, přeji hodně štěstí v podnikání. Pokud mluvíte o době před rokem 1989 tak máte pravdu. Lidé dělali v místě bydliště, byli v práci 8h denně, vše si zařídili cestou domů. Krámů bylo pět a půl, konkurence žádná, omezený výběr. Chceme to? Není právě projevem pokroku lepší stav obecně pro společnost? Nebo Vám řeknu něco jiného. Kamarádka, průvodčí ČD, mi před Vánoci říkala, že slouží na Štědrý večer, přespávala v Praze, ráno se vlakem vracela do Kolína. Bylo mi ji líto, šlo o přeci jen o Štědrý den. A víte co mi řekla? JE TO MOJE PRÁCE. Asi tak.

Dáma, co má vysokou školu života

Ano, nikdo se nikam nehonil, nikdo nezáviděl, kriminalita nebyla, bezdomovci nebyli, drogy nebyly, práce bylo dost. Ne všechno před rokem 89 bylo špatně!

14. 5.2018 dala T.K. na facebook fotografii duhy s tímto textem:

Tak to už dlouho nad Kolínem nebylo, dvojitá duha!

Dáma, co má vysokou školu života odpověděla okamžitě:

Ještěže se nám nad Kolínem neobjevují tyto duhy. (Přiložila fotografii z průvodu gayů a s vlající vlajkou.)

M. N.

Máte něco proti nim? Mně nevadí.

A. A.

Já proti nim nic nemám.

Dáma, co má vysokou školu životu

Některé fotky z těch pochodů jsou dost děsivý.

O. Š.

Vysoká škola života. Co jiného můžeme čekat?

P. V.

Počkej v létě, kočičko, naschvál ti s tím půjdu mávat pod okna!

19. 5. 2018 21:57

Dáma, co má vysokou školu života

Mám prosbu hlavně na pány. I když Borky vypadají jako les, je to městský park. Dneska jsme tam s vnučkou stavěli domečky pro zvířátka a Eliška hledala vhodný materiál a za jedním stromem viděla něco, co v šesti letech vidět nepotřebovala! V Komenčáku nebo na Kmocháči byste ho taky nevyndali a nečůrali za stromem!!

Komentáře:

D. H.

Paní, vás ty problémy pronásledují, jak vidím...

M. H.

Když musíš tak musíš. I v Komenčáku nebo na Kmocháči.

J. P.

V šesti letech viděla, jak pán čurá? Noo.... Tak aspon tím pádem je o něco chytřejší. A ví, ze pánové curaji, tím, čím curaji... když vy jste ji to asi ještě neřekla, že "pánové" taky čůrají...

Dáma, co má vysokou školu života

Že viděla, jak pán čůrá bych ještě překousla, ale že to bylo zepředu, se mi nelíbí.

Š. J.

Prdel a čelo je jedno tělo, to mi říkala už moje babička před 40 lety. A moje třídní zase, že co je přirozené není sprosté.

P.S.

Když jsem teď ty texty dala dohromady a přečetla si je vcelku, řeknu vám, tuhle dámu bych potkat nechtěla a to jsem vybrala minimum toho, co v diskusi "jelo".

Na druhou stranu mě potěšilo, že se lidé kazišukům umí bránit.

Autor: Irena Fuchsová | karma: 22.63 | přečteno: 1815 ×
Poslední články autora