Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ať se vám nespí dobře, pane "doktore"!

Irenko, byla jsem na ORL v Kateřinské a paní doktorka zjistila, že mám zánět zvukovodu v obou uších a dala mi antibiotické kapky. Mám si to kapat 2x denně 3 kapky do každého ucha.

                                                                                                              

Musím říct, že ten doktor v Řepích zaslouží stížnost. Kdybych to uměla a kdybych věděla, kam to poslat, tak to napíšu, krásně se tam podepíšu a tak. Ale to nemá smysl se zlobit. Odpoledne si půjdu asi lehnout a večer si kápnu, pokud to trefím. U té doktorky jsem byla asi 20 minut, protože mi ještě něco měřila v uších.
Pá Irenko. Tamara

Tohle mi přišlo od Tamary 03.06.2016 11:41. Já jí odepsala v 17:15, toto:

Moje milá Tamaro,
tady je blog o vás a o vašem panu "doktorovi", který jsem včera uveřejnila:
http://fuchsova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=525819Přečtěte si ho a pokud budete chtít, dáme tam jméno toho pana "doktora", co říkáte? Zasloužil by si to. TSU. Papa. Irena

 

Od: Tamary Komu: Irena Fuchsová fuchsova.irena@centrum.cz
Datum: 03.06.2016 18:59
Předmět: zprávička                                                                                                                 

On by si zasloužil stížnost, ale každý je nějaký, třeba sprostý jako pan doktor K. Je to ostuda, ale my s tím nic nenaděláme. On nic prostě neumí a jeho jméno víte a že už k němu nepůjdu, to také určitě víte.
Irenko, mně je z toho smutno.
Pá Irenko.
Tamara

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Fuchsová | pátek 3.6.2016 19:47 | karma článku: 24,88 | přečteno: 1860x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

Včera jste mě mohli asi desetkrát zranit nebo i zabít

Silnice přes starý kolínský most je plná aut, tak chápu, že cyklisté a koloběžkáři používají chodník, i když správně mají použít silnici, na které je i „jejich“ značka v obou směrech. Chápu je, ale proč NIKDY nepoužijí zvonek?

2.5.2024 v 21:15 | Karma: 26,54 | Přečteno: 583x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

... řekla dívka v autobuse, když jsem si k ní přisedla a zeptala se, jestli nechce, aby si k ní sedl některý ze tří kluků, kteří se po ní otáčeli ze sedadel o kus dál. Pohrdavě se usmála. „To tedy nechci. Jsou trapný...“

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 28,40 | Přečteno: 1227x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Setkání v metru

Byla jsem -náctiletá, když jsem se dočetla, že každý máme na světě své dvojče. Někoho, kdo je jako my. Někoho, o kom budeme na první pohled vědět, že je to on. S kým si budeme rozumět beze slov. Pokud se potkáme. A my se potkali.

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,28 | Přečteno: 675x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,11 | Přečteno: 4356x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Černý kašel polevil. Nově nakažených ubylo o pětinu

6. května 2024  15:01

V České republice za týden přibylo 1266 případů onemocnění černým kašlem, je to o 338 případů méně...

Nevlastní vnučka viní seniora z osahávání. Chtějí jen peníze, brání se souzený

6. května 2024  14:32

Jednaosmdesátiletý senior z Táborska stanul na lavici obžalovaných za pohlavní zneužívání nezletilé...

Novým premiérem Skotska bude veterán Swinney, všichni soupeři odstoupili

6. května 2024  14:22

Novým lídrem Skotské národní strany je politický veterán John Swinney, který už stranu vedl před...

Putin je vrah, vítal protest motorkáře u hrobů sovětských vojáků v Praze

6. května 2024,  aktualizováno  14:18

Motorkáři z Night MC Europe, odnože ruského motorkářského klubu Noční vlci, přijeli na pražské...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 748
  • Celková karma 30,03
  • Průměrná čtenost 2339x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.