Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

To, co se mi včera stalo, bych nevymyslela!

Opět se mi potvrdilo, že nejoriginálnější příběhy píše život sám. Teď jenom musím nějak natáhnout perex, abych v něm neprozradila, o co půjde... tak snad už tohle bude stačit, co myslíte? ... Jo. Stačilo.

Šla jsem s naším Baxíkem na večerní procházku kolem paneláku a proti mě se skulil z kopečka od hřiště menší, tlustý kluk.

"To jsou ty vaše sladké limonády a brambůrky, které si kupujete každé ráno v samoobsluze, než jdete do školy," pomyslela jsem si škodolibě, kluk pomalu přicházel ke mně a oba jsme se prohlíželi. Já si představovala, jak hezký kluk by to byl, kdyby měl o dvacet kilogramů méně a on...

"Vy mě fascinujete," řekl, když mě míjel, zastavil se a prohlížel si mě. Pobavil mě.

"Proč tě fascinuju," zeptala jsem se zvědavě, a radši jsem se připravovala na to, že uslyším něco vulgárního a zároveň jsem si všimla, že k nám z hřiště přichází jeho kamarádi. Tři kluci a dívka.

"Já jsem ještě nevidět ženu ve vašem věku, aby kouřila venku." Pobavil mě podruhé.

"Nekouřím doma. Kouřím jenom venku. Je to zdravější." Ti tři kluci, co už stáli u nás, přikývli.

"Doma se nemá kouřit," řekl jeden.

"Není to zdravé,"  souhlasil druhý.

"Já nekouřím," prohlásila dívka. "A to jsem z nich nejstarší. Bylo mi patnáct."

"To je správné," pochválila jsem ji. "A nikdy se to neuč!"

"A jaké cigarety kouříte," vrátil se "fascinovaný" k tématu. Zarazila jsem se. Moje trafikantka mi je dává, aniž bych řekla, jaké chci. Ale vzpomněla jsem si a řekla jsem značku.

"Fascinovaný" přikývl.

"To jsou takový tenký. Já kouřím camilky."

"Ty kouříš," zeptala jsem se překvapeně. Přikývl a protože téma bylo vyčerpané, rozloučili jsme se. Ale ještě se na mě otočil a ukázal na dívku.

"A to je moje ségra." Dívka se okamžitě ohradila.

"To tedy nejsem! Já jsem jedináček."

"Fascinovaný" se na mě podíval, a když našel v mých očích porozumění, nepatrně se usmál.

"To má tak někdo štěstí, co?"

A pak se odkolébal se svými dvaceti kilogramy nadváhy, jeho kamarádi ho obklopili a po něm jako by se slehla zem...

 

 

Autor: Irena Fuchsová | sobota 18.7.2020 22:03 | karma článku: 25,83 | přečteno: 2027x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

... řekla dívka v autobuse, když jsem si k ní přisedla a zeptala se, jestli nechce, aby si k ní sedl některý ze tří kluků, kteří se po ní otáčeli ze sedadel o kus dál. Pohrdavě se usmála. „To tedy nechci. Jsou trapný...“

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 27,66 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Setkání v metru

Byla jsem -náctiletá, když jsem se dočetla, že každý máme na světě své dvojče. Někoho, kdo je jako my. Někoho, o kom budeme na první pohled vědět, že je to on. S kým si budeme rozumět beze slov. Pokud se potkáme. A my se potkali.

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,03 | Přečteno: 661x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,10 | Přečteno: 4348x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31 | Přečteno: 996x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Emília Vášáryová a Petr Nárožný

Pokaždé, když vidím v televizi Emílii Vášáryovou, vzpomenu si, jak jsme na podzim v roce 2000 zkoušeli v Činoherním klubu hru, Návrat do pouště, kde paní Milka, jak jsme jí všichni říkali, hrála sestru Petra Nárožného.

23.2.2024 v 23:22 | Karma: 38,67 | Přečteno: 4353x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.