Virtuální běh pro normálně postižené 2022

Jasně, super akce. Palec nahoru. Ale, prosím vás, co má znamenat, "pro normálně postižené"? Nikdy mě nenapadlo, že jsou "normálně postižení" a pak druzí, mezi které můžu patřit třeba já, kteří jsou "postižení nenormálně"?!

Na první přečtení to vypadá, že být "normálně postižená" je od pořadatelů pocta! Vyznamenání!

Mimochodem, vsadím se, že to vymyslel někdo, kdo je... sakra, jak to říct správně? Už to mám! Vymyslel to někdo, kdo je "normálně zdravý"!

Je to píčovina! Omlouvám se za krásné české slovo, které jsem použila, ale výstižnější mě nenapadá.

Odmítám si o sobě myslet, natož dokonce o sobě říkat, že jsem "normálně postižená" a už vůbec bych o sobě nikdy neřekla, že jsem "nenormálně postižená"! Jsem prostě postižená. Tečka.

... Jestli se toho někdo chytí, tak se společnost přestane dělit na zdravé a postižené. Vy, zdraví, se budete muset kvůli zachování rovnosti mezi zdravými a postiženými, dělit na normálně zdravé a nenormálně zdravé. A my, postižení, se budeme dělit na normálně postižené a nenormálně postižené...

Píčovina. Fakt je to píčovina.

https://www.myteporazime.cz/registrace-zavod/virtualni-beh-pro-normalne-postizene-2022-reg/?fbclid=IwAR3pPOrOt0Lp1zVFU844Ianq3QREFpP49nx7ulp0eVWBVlwy7PlekTyfZIE

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Fuchsová | sobota 2.4.2022 18:05 | karma článku: 18,89 | přečteno: 633x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 28,70

Irena Fuchsová

Setkání v metru

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,40

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,11

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,40