Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

iwwi

6. 7. 2011 13:31
souhlas

pan Hrebenar je postižený především sebelítostí a zatrpklostí...a to je obtížně vyléčitelné, bohužel :(

3 0
možnosti

jeanetka

6. 7. 2011 13:21
jaké štěstí, že mám svoji arettu

Když mě najaký blogger sejří, napíšu to jí. Ona mi odepíše, že mám pravdu a že jsem nejlepší. A já pak spokojená a nadšena svou výjimečností si doma natřásám svoje peří a žádného kolegu blogera nenapadám rádobymoudrými texty v blozích. jak je dobré mít svoji arettu ;-D (ode mne trochu nadsázka, abyste se nevyděsili) JŠ

0 0
možnosti
JN

agent54321

6. 7. 2011 13:51
Re: jaké štěstí, že mám svoji arettu

jj, aretta je sluníčko, PK

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

6. 7. 2011 13:02
..

R^R^líbilo

0 0
možnosti
M

martina111

6. 7. 2011 13:00
...

Moc hezký článek. :-)R^

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

6. 7. 2011 12:58
jsem take zly a nenavistny

ale urcite jsem se s tim nenarodil. Spolecnost me k tomu donutila.

Jsem mensi postavy (jako Lionel Messi - ale bohuzel neumim hrat tak ten fotbal) a cely zivot kvuli tomu zazivam jen ustrky. I jako dospely jsem se s tim nevyrovnal, kdyz se mi na firemnim vecirku pred vsemi zeptal jedem kolega, jak to delam, kdyz chci polibit partnerku, jestli ssebou porad nosim skladaci stolicku? Vetsina se valela smichy po zemi, me bylo do place. Ale navenek se musi clovek usmivat, i kdyz tam uvnitr vse vre vztekem.

Ano, jsem zly a rad bych jmenem vsech nejak postizenych spolecnosti rekl:

Dekujeme.

0 0
možnosti
J

Jane_Wyndham

6. 7. 2011 13:02
Re: jsem take zly a nenavistny

pokud to neni ironie, tak me vynechte, dekuji... a mluvte jen za sebe. davat vinu spolecnosti je nevyzrale, je to vase vina, jak ji a sebe vnimate

1 0
možnosti

ursula

6. 7. 2011 12:42
Moc

pěkný článek.Pohladil...R^;-O

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

6. 7. 2011 11:52
Tak už to Hrebenárovi odpusťte, že Vám občas znectí

Vaše idoly, Drábka, Kalouska a Nečase. Je invalidní a bojuje za invalidní. To se dá pochopit. Když dělali kolem sebe vlny naši nejchudší, například lékárníci, tak jste zprava ani nemukli, ale na Vozíčkáře Hrebenára tady patolízalsky s vládou házíte posměch. Já vím, ti lékárníci musí strašně strádat a národ jim musí pomáhat i z kapes těžce nemocných. Chudák Jankovský, když mu apatyka vydělala k ministerskému platu jen 20.000.000.-.

1 0
možnosti
S

sedici

6. 7. 2011 11:59
Re: Tak už to Hrebenárovi odpusťte, že Vám občas znectí

Za invalidy nebojuje. Bojuje pouze za sebe a invalidum dela ostudu.

1 0
možnosti
J

Jane_Wyndham

6. 7. 2011 11:11
:))

moc hezky napsané a pravdivé. je mi 26, jsem na voziku, jsem nove Mgr:)). postupne mi odumiraji nervy a svaly, ale myslim, ze s Hanickou budeme podobne, snazim se o to a muj pozitivismus je pry nakazlivy.:) a take jsem se rozesla s nekolika muzi ja, a take slysela neco o tom, co si mam co vybirat, kdyz jsem na voziku... vyrustam mezi zdravymi, nevim, proc bych se mela vnimat jinak a mit jinou cenu, nez me zdrave spoluzacky. jen fakt, ze mu nevadi vozik, mi nestaci, a nestaci to ke vztahu. jenze vztah je oboustranna prace, kompromisy. a toho pan Hrebenar neni schopen, on umi jen brat, kricet a stezovat si, nesnasi lidi a svet, kope kolem, protoze se stydi za sve postizeni...nic nenabizi a mohl by aspon tu dobrou naladu... je mi ho lito, ale vadi mi, ze mluvi jakoby jmenem vsech, ze takovi jsou lidi na voziku, a takhle ziji. mam z toho husi kuzi

2 0
možnosti
D

Dubina

6. 7. 2011 11:23
Re: :))

jenze ON neni na voziku  JH  chodi o holich - to jen pro  pro poradek :-)

0 0
možnosti
JV

Žadatel

6. 7. 2011 11:07
Není vůbec od věci pominout osobu autora

a soustředit se na obsah článků. Pak přijdete na to, že i v Hrebenarových článcích se najde hodně pravdy. z článků některých blogerů se nedozvíte vůbec nic nového ( např. Havránek), jen zasévají blbou náladu.

1 0
možnosti
JV

jafava

6. 7. 2011 10:02
Hezky napsáno, milé.

Obdivuji také vitalitu některých lidí, kteří, ač zdravotně postižení, dokáží víc, než mnozí zdraví lidé. Články JH jsem z počátku několikrát omylem přečetla, ale dnes už se jim vyhýbám; ten člověk musí být hodně nešťastný, když dokáže plodit tak žlučovité spisky, ale s tím asi nic nelze dělat, je to jeho životní styl.

1 0
možnosti
JN

agent54321

6. 7. 2011 10:58
Re: Hezky napsáno, milé.

On je spíš hodně zlý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 748
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 2339x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.