Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Serotonin

6. 7. 2011 9:29
od Hrebenare jsem kdysi precetl 1 nebo 2 clanky

ted kdyz vidim ze neco napsal on, tak jdu rovnou k dalsimu blogu. Mam to tak u vice autoru - Polanecky, Matejka, Hermanek, Havranek a dalsi. Nekteri lide holt nemaji co rict, je ztrata casu probirat se jejich chorymi vyplody.

0 0
možnosti
JN

agent54321

6. 7. 2011 10:57
Re: od Hrebenare jsem kdysi precetl 1 nebo 2 clanky

A co potom čtete? Protože srovnávat Hrebenara s Polaneckým je tak trochu z oblasi sci-fi.

1 0
možnosti
JN

agent54321

6. 7. 2011 8:45
Pan Hrebenar JE zamilovaný.

Do svého postižení.:-/

2 0
možnosti
N

Nero

6. 7. 2011 8:34
U počitače se zamilovat nedá

A jeho blogů láska neproudí.Nemůže být tedy ani milován.

Snad jen některými politiky.Ale to je nad jeho rozlišovací schopnosti.

Hezký den.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

6. 7. 2011 7:22
Karma samozřejmě

Mne uráží jediné, ve svých článcích píše "MY HANDICAPOVANÍ", nikoli "já Hrebenar", nechci aby mluvil za mne, já mám jiné vidění života kolem nás a jsem nadmíru pozitivní človíček, tyhle ufňukánky prostě nemusím. Jednou mu bude padesát jako teď mně a opravdu bych nechtěla být na jeho místě, zůstane sám, odkázaný na ty, které teď kritizuje. Jeho volba

Včera bylo přitom venku tak krásně, ale on to není schopen vnímat ;-D:-)

3 0
možnosti

rezjir rezjir

6. 7. 2011 7:49
Re: Karma samozřejmě

Ale to snad stačí ohradit se v diskusi pod blogem pana H. Stačí tedy informovat čtenáře, kteří to stejně vědí, že se neztožňujete s jeho stanoviskem. Případně vysvětlit proč.

1 0
možnosti
L

Livrak7

6. 7. 2011 6:49
Slaboch Hrebenar

Ano, taky mám silnej pocit že je to negativní člověk a s tim je spojená věčná nespokojenost a neschopnost. Obdivuju postižený lidi a opravdu před nima smekám, co jsou pozitivní, vyrovnaný a činorodý. To je prostě pastva pro duši. Hrebenar je ovšem úplně něco jiného. :-)  Mějte se krásně.

2 0
možnosti
D

Dubina

6. 7. 2011 6:48
Dekuji

za velmi hezky napsany clanek a hlavne na odkazy ,clanky o divkach jsem si precetla  a udelaly mi radost .  Prala bych JH aby se vzpamatoval a zacal zit ..... ale to je asi to same jako chtit aby pes zacal letat ..

2 0
možnosti
C

czernej007

6. 7. 2011 6:44
no

víte ten svět není černobílý,já osobně blogy p. Hrebenara nemusím a většinou s ním nesouhlasím,na druhou stranu pokud má mladý člověk často negativní zkušenost jak s úředníky tak s lékaři,tak se mu ani moc nedivím,o tom,že jsou mezi lékaři  a úředníky darebáci,to jsem poznal v životě několikrát a každý člověk to pak snáší jinak,někdo nad tím vším mávne rukou a ještě více ho to motivuje,jiný prostě rezignuje,věřte,že tak jako Kvitová nezahraje u nás stovky mladých tenistek a to jsou zdravé a můžou 100x chtít,ale prostě to nejde,tak člověk se se svým osudem vyrovnává jinak

0 0
možnosti
E

Eglund

6. 7. 2011 6:17
Zapšklost nesouvisí s tělsným postižením

pan Hrebenar je prostě psychopat, který si vybíjí agresivitu psaním nesmyslů. A bohužel takových lidí kteří nenávidí všechny a všechno je kolem nás spousta. Jsou přesvědčení, že je všechno kolem nich špatné, všichni jsou zlí, všechno se zhoršuje... Nejlepší obranou je sijich prostě nevšímat.

0 0
možnosti
DML

Duce Mea Luce

6. 7. 2011 3:17
Hřebenář

Z jeho textů je úplně cítit, jak je zapšklý a jak se stylizuje do role postiženého, což je ostatně patrné i z jeho fotky. A ještě k tomu vůbec nerozumí tomu, o čem píše. To je smrtící kombinace.

2 0
možnosti
  • Počet článků 748
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 2339x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.