Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děti jsou investicí do budoucnosti a rozumné společnosti není jedno jestli roste nebo vymírá. Otázka tedy je, jestli vůbec má stát mít nějakou aktivní prorodinnou politiku anebo vše ponechat zlatokopecké logice hamty hamty ať mám víc než tamty?

Výchova dětí jak známo není vůbec snadná a levná záležitost a stát, pokud na to má a nepromrhá zdroje jinde (předražené zvlněné dálnice, drahé před a povolební taškařice a tak podobně) by měl rodiny s dětmi v rozumné míře podpořit.

2 13
možnosti
OS

Jak dobrou investicí do budoucnost jsou děti, které celý život pobírají dávky a válí se doma, protože to tak vidí u svých rodičů?

17 0
možnosti

No mne nejvíc pobavil rozhovor redaktora s jednou ženou ( 8 dětí, léta bydlení v ubytovnách ) když se jí zeptal proč má tolik dětí když oba rodiče léta nemají práci a bydlí po ubytovnách tak její odpověď byla, my Romové přece děti milujeme. Já si spíše myslím že milují tak akorát to dělání dětí. Přivádět do velké bídy další potomky není láska k dětem ale nezotpovědnost víte. A řešení? Sociální dávky pouze na 3 nebo 4 děti, na další ani korunu.

23 0
možnosti
PV

Já myslím, že je klidně možné milovat děti, když vás nic nestojí ....

0 0
možnosti
AT

Mám dojem že tady rozhoduje barva kůže. Jsem rozvedený, syn studoval, já jsem pro něj chtěl nějaké přilepšení od sociálky-nepochodil jsem. Když vidím jak našemu milovanému etniku cpou peníze vrchem spodem, tak je mi zle...

14 1
možnosti
TH

Nedosahl jste na davky, to je proste. Takovych jsou desetitisice.

1 0
možnosti
MK

Nevím, jak tuhle situaci řešit, aniž by se muselo sahat na jedno z "nedotknutelných" "lidských práv" :-/. Jenže kde jsou práva, musí být i povinnosti a když to nejde po dobrém... ale radši zde své "řešení" nastiňovat nebudu, nebo někoho urazím či budu dokonce zažalován...

7 1
možnosti
Foto

Které z těch nedotknutelných lidských práv máte na mysli?

1 0
možnosti
MR

Přeplatek za elektřinu se nevrací,ale odečítá se ze záloh na další měsíc(e),do ruky nikdo přeplatek nedostane.

4 7
možnosti

My přeplatky za elektřinu a plyn dostávame složenkama. Dále chci napsat že v našem městě požadují pracovnice které mají na starosti vyplácení sociálních dávek aby každý jejich klient přinesl roční vyučtovaní za byt, elektřinu a plyn, když má osoba pobírající sociální dávky přeplatky tak je následně odečte z dávek, pokud má nedoplatky tak mu je proplatí. Záleží totiž v každým městě na úřednících jak si sociální dávky pohlídá.

6 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.