Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

budu výjimka...obecenstvo při práci nesnáším...

stávám se totiž při kutění akusticky dost nebezpečným jedincem, tak držím rodinu v azylu.;-) jinak jo.

0 0
možnosti

Já se s tím textem ztotožňuji. A teď nevím zda právě proto, nebo protože jsem po čtvrté vdaná.

0 0
možnosti
Foto

no nazdar...a už víte, kde děláte chybu?;-D

0 0
možnosti
Foto

Nějak nechápu, zda jste, paní Fuchsová, pouze chtěla vyvolat diskusi, protože jste věděla, že nic z toho, co ve svém článku zmiňujete neplatí, nebo zda jste skutečně schopna na základě osobní zkušenosti takového nesmyslného zobecnění...

0 0
možnosti
Foto

:-) Heleno, ale já nepíšu blogy, abych vyvolávala diskusi. Píšu, a nejenom blogy, protože chci něco sdělit a jsem přesvědčená o tom, že budu mít své čtenáře, kteří se ztotožní s tím, co jsem napsala. Nebo se neztotožní, jako vy. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Asi se vám to nebude líbit, ale budu upřímná. Nechtěla bych být v kůži vašeho muže a žít po boku někoho, kdo tímhle způsobem hází všechny do jednoho pytle.

2 0
možnosti
Foto

:-)To byste měla slyšet a vidět, milá Ireno, s kým se v tom pytli, do kterého mě často hází pan Fuchs, sejdu já! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Začínám být ;-(nervózní ;-(z toho, že ještě NIKDO nenapsal do diskuse. Ne tedy, že by mi padalo všechno z rukou, to ne, :-) ale říkám si, kde je zakopaný pes?! 8-o

0 0
možnosti
Foto

Tak já Vám napíšu, ať máte radost :-) 

Váš článek se, jako ostatně obvykle, dobře četl R^ 

Mé osobní zkušenosti jsou sice poněkud odlišné, ale o to je pro mě zajímavější číst ty Vaše, případně se jimi inspirovat. Pro začátek začínám uvažovat o mazlivém polštářku na usínání. Manžela, co (na rozdíl od Vašeho) vyhodí všechno, nač přijde, ale měnit nebudu. Baví mě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.