Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K74a46r45e81l 92C74a33c20h

29. 10. 2015 23:07

Kdybyste byla Romka, tak by Vám to bylo jedno, protože byste ten článek nečetla. A i kdybyste ho nějakou náhodou četla, tak by to s Vámi ani nehnulo. Jinak předpokládám že to "linčování " v úvodu je překlep. Chce to mít v PC nastavenu kontrolu gramatiky a ta na takový překlep okamžitě upozorní červeným podtržením.

3 0
možnosti
Foto

Karle, díky. R^ "Linč" mi utekl. Psala jsem to přímo do pracovního blogu a tam se překlepy neobjeví. Takže děkuju. Už je to opravené. Uf. Červenám se.;-€

0 0
možnosti

Nějak jste pominula ten drobný detail, zda je zpráva pravdivá či nikoli... :-/

3 0
možnosti
Foto

Myslíte, Viktore, tu zprávu, kvůli které mi napsal kamarád mail? Ano, nebyla pravdivá. Byla překroucená. Dneska jsem toho kamaráda potkala. Ptal se mě, proč to v redakci dělají. A pak mi řekl, že ho poslední věta v článku o pianu zarazila, stejně jako mě.:-(

0 0
možnosti
JR

J66a76n 54R64á94ž

29. 10. 2015 19:04

Jsem poměrně chápavý člověk, ale proč byl članek formou blogu napsán, jsem  nepochopil.

Jestli je to kritika toho, jak říkáte "plátku" zato, ze otiskuje něco, s čím nejste názorově v souladu, tak se to dalo napsat jinak a čtiveji, aby to zaujalo i tu většinu čtenářů, kterým co se děje v Kolíně je šuma fuk.

2 0
možnosti
Foto

Milý Jane, asi je to tím, že každý máme "práh bolesti" jinak nastavený. Mě "zabolela" tato forma psaní o Romech. Nic víc, nic míň.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS