Diskuse

Já jsem bezďák!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavní nádraží, horké léto a prosba o 15kč na pivo. Otevřu peněženku, dám na pivo a sednu do chládku, čekám na vlak. Za chvíli ten samý bezďák - dej víc, však máš, viděl jsem to! Od té doby ani vorla:-)))

0 0
možnosti

Nemám je rád, ne proto, že jsou většinou hodně zanedbaní, ale proto, že se chovají jako dobytek i tam, kde by nemuseli. Dost často chodívám kolem řeky, kde jsou oblíbené lavičky "bezďáků". Kupodivu mají dost sil na to, aby si tam za vysomrované peníze dotáhli plné petky piva, či vína, ale na to, aby je potom prázdné odnesli do kontejnerů, nebo odpadkových košů, už jim síly nezbývají. :-/

0 0
možnosti

I když jsem podle zdejších diskutujících sluníčko, tak s bezdomovci nemám slitování, oni si svůj „životní styl“ vybrali sami..

1 0
možnosti
Foto

R^karma -je mi těch lidí líto a věřím že ne všichni jsou povaleči. někteří do toho zapadnou shodou nepříznivých okolností-ale na čele to napsané nemají a někteří umí býti pěkně agresivní

0 0
možnosti

Každý může být "bezďák" a nemusí si za to sám..., prostě to přijde a je to. Občas mám také k bezdomovectví blíž, než k teplu domova. Hezky jste to popsala. Taky mně to někdy unavuje, obvzlášť když chtějí prachy na chlast a maskují to hladem a pod. Takhle, kdyby jste to s upřimností napařila nějakému politikovi a pod. :-)Možná by těch bezďáků bylo o něco míň, ale kdo ví? Karma;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdyby člověk mohl nahlédnout dál, až do samotné duše všech těch postávajících, jednal by třeba jinak...třeba. Vám karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já vím... no... ta moje reakce mě samotnou překvapila.:-( Protože si vždycky říkám přesně to, co jste napsala. Přemýšlela jsem o tom, proč jsem to řekla, a vysvětlila jsem si to tím, že tihle dva se prostě chovali jinak a oba stejně...no... pro sebe si dávám Rv

0 0
možnosti