Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale ono to tak ze začátku opravdu je,že maminka nemá čas na sebe.A taky dnešní matky nemají to hlídání- asi byste to taky viděla jinak,kdybyste neměla obětavé rodiče.

I když se žena na dítě těší,tak prostě mateřství není jen zalité sluncem a když se o tom žena-celebrita zmíní,tak to nemusí znamenat,že je špatná matka nebo že považuje mateřství za "hrůzu".

2 1
možnosti
Foto

Věro, proboha, jasně, že maminka s miminkem na sebe nemá čas a padá doslova na hubu. Ale to je snad jasné, jako že v zimě je zima. A já měla hlídání, ano. Synovi bylo půl roku, když jsem se vrátila do divadla, kde jsem napovídala a začaly mi zkoušky, představení a zájezdy. S dcerou jsem byla doma rok, pak šla do jeslí a já se opět vrátila do divadla. A mohla jsem být v klidu, protože jsem věděla, že mám v záloze oba rodiče. A v blogu není ani slovo o tom, že by dotyčná byla špatná matka. Mně vadí její naivita. A její slova, že dítě má dítě. Žena po třicítce už není dítě.

2 1
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,59
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.