Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Irenko, Vy to umíte tak krásně podatR^

0 0
možnosti
Foto

:-) Věro, když je něco ze života,to se to podává! ;-) Děkuju! V

0 0
možnosti
Foto

:-) Bětunko, Bětunko! Jestli vy mi jenom neděláte radost! ;-)Děkujuuuu! :-)

0 0
možnosti

Vypozoroval jsem - Ideální manželství neexistuje - přesto je naší milou povinností, DENNĚ o toto usilovat. Kolik času věnujeme ptákovinám - kytce, autu, zvířeti , nikoliv však protějšku ... To přebrušování je pak oblíbeným - mnohde celoživotním softwerem vztahu - musí se dělat mazaně , bez kladiva na čarodejnice ! ... I u svých rodičů jsem si všiml, že z nepochopitelných důvodů - se málo chválí ! Konkrétně otec pravil, že byl veleben pouze jednou - na bájném motocyklu Jawa šusdefekt gumy, situaci ustál - Taky zajímavý model jejich hospodaření - jeden nevěděl, kolik vydělává druhý. Vklad do domácnosti, zbytek je jeho ... To vnáší důvěru a hlavně interes - nějaké přídělové, hrníčkové systémy - pak popírají smysl vlastního úsilí ... Já tedy chválím, manželství, svou ženu, její kuchyň. Pravda , občas se mi to nevyplatí, minule v lednici podivnost - jakýsi Newtonův mozek , brokolice. Pak šílená - nechutná polévka - slušný člověk, pochválil jsem .... Nadšená žena pravila, že tedy ty Arbesovy verše romaneto, naší kuchyní prožene ještě jednou - To, je můj konec. Opravdu - Slohový útvar na talíři - První česká science fiction- to ještě musím nějak vybrousit ! ... :-)

0 1
možnosti
Foto

:-):-):-) Miroslave, Miroslave,vy jste mi dal! :-):-):-) Znám to také! A jak dobře! Miluju obložené chlebíčky a saláty. A mnohokrát se stalo, že mi jedno nebo druhé můj diamant přinesl, když jsem na jedno ani druhé neměla vůbec, ale vůbec chuť. ;-( Ale skákala jsem radostí a přejedla se přineseného a děkovala jsem a děkovala. :-) Brousíme - nejenom naše diamanty, ale i sebe, že? R^

0 0
možnosti

Kdyby jste napsala, že muži jsou jako pejsci a potřebují výcvik, tak by to pohoršilo skoro každého muže. Ale když je nazvete diamanty, a výcvik broušením, tak světe div se, velká část mužů to příjme s nadmutou hrudí.

0 0
možnosti
Foto

Miloslave, ale já bych nikdy nemohla napsat, že muži jsou jako pejsci a potřebují výcvik, protože bych nikdy nemohla být s mužem, kterého bych si cvičila jako pejska.:-) Vždyť i náš pejsek (už druhý) je drsnosrstý jezevčík, tvrdohlavý lotr, který si dělá co chce.;-D Osobně mám radši muže- diamanty, které si k obrazu svému jemně a trpělivě obrušuji, abych se kýženého výsledku dočkala po několika desítkách let. :-) I když jsemsi nemyslela, že to bude trvat tak dlouho, stálo to za to! Obrušování i současný stav našeho manželství. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS