Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Baví mě floskule, že politik by měl naslouchat lidem. Vždycky se mi chce dodat, a kterým? V našem městě, které má téměř 40 tisíc obyvatel, jsem ještě nezažila stoprocentní shodu názorů svých spoluobčanů. Většinou to bývá tak, že zhruba polovina lidí si myslí něco a druhá polovina zastává názor přesně opačný. Tak které té části by měli zastupitelé naslouchat, respektive plnit její přání?

Domnívám se, že každý politický subjekt by měl před volbami seznámit voliče se svým programem a pokud získá dostatečnou podporu, tak by se měl snažit ho prosadit i za cenu rozumného kompromisu. A hlavně by měl svá rozhodnutí lidem srozumitelně vysvětlit a obhájit si je.

3 0
možnosti
Foto

První odstavec je perfektní. Druhý už není, protože takto to nefunguje. Viz anarchokapitalismus.

0 0
možnosti
PL

Také jsem si kdysi myslel, že politici jsou zde pro lidi. Ale postupně jsem vystřízlivěl.

3 0
možnosti
Foto

Pavle, všechno je o lidech. :-) My jsme v Kolíně měli štěstí, že jsme se sešli v roce 2010 v dobrém úmyslu, dělat v Kolíně komunální politiku pro lidi a s lidmi. A jsme "na radnici" sedm let a naše dobré úmysly trvají. R^ Mě v Kolíně lidé znají, protože píšu, pracovala jsem pětadvacet let v kolínském divadle, jsem kolínská rodačka, znám spoustu lidí, a tak mě zastavují na ulici (na chodníku) a řešíme spolu všechno možné. V roce 2014 jsem šla do druhých voleb s heslem, že jsem "chodníková zastupitelka" a budu i nadále. A představte si, že na mě měsíc po volbách volala na ulici jedna paní, že prý mám v Kolíně na starosti chodníky a že by něco potřebovala. :-) Bylo to úsměvné a milé zároveň. V

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS