Diskuse

Mobil v hodinkách - mrkev v pytlíku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně!!! Mám plný mrazák "přebrané" mrkve. Dělám to stejně.

Když jsme tuhle našli pár hub na bramboračku, říkám partnerovi: Nekupuj už tu mraženou zeleninu plnou mrkve, kup balíček čerstvé míchané zeleniny.

A co myslíte? V balíčku byl kousek petržele, kousek celeru, kousek kedlubny, kousek pórku a TŘI OBROVSKÉ MRKVE. :DDDDDDDDDD

Použila jsem půlku jedné a zbytek odnesla na kraj lesa zajícům.

0 1
možnosti
Foto

:-) A teď mi, Marto, řekněte, co s tím? 8-o

0 0
možnosti
VV

Mobil v hodinkach jsme vyvinuli nekdy v roce 2000, ale jaksi se neujal. Asi to bylo moc brzo.

A ze zmrazene zeleniny bych ocenil jen zeleny hrasek. U te ostatni je nejak porad poznat, ze je to mrazene.

0 0
možnosti
Foto

R^mraženou zeleninu moc nepoužívám.-kromě špenátu a zelených fazolek-jinak radší čerstvou-úplně jinak to voní a chutná

3 0
možnosti
Foto

:-) Libuško, když ono je to tak rychlé! ;-)

0 2
možnosti
Foto

Tak vám, Ireno, řeknu, že mě ta mrkev taky se-- ! ;-O A postupuji naprosto stejně... Kvituji s potěšením, že jste o tom napsala. Ale asi nám to v našem mrkvovém zoufalství nepomůže. :-PDoporučuji občas zakoupit zeleninu thajskou - tam je ta mrkev aspoň žlutá!!!! ;-D Vám R^R^R^

1 1
možnosti
Foto

R^ Máte pravdu, Šárko. :-) Thajská i čínská je hodně dobrá. A rozesmála jste mě tím, že tam je mrkev aspoň žlutá... :-):-):-)

0 1
možnosti