Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaké si to člověk (a jeho manželka ;-D) udělá, takové to má. Jedni nakoupí dárky v listopadu, nešůrují i půdu a neobjíždějí všechny příbuzné co už rok neviděli a budou rádi, když je rok neuvidí. Druzí stráví Vánoce ve stresu.

1 0
možnosti
Foto

je to sice občas horor ale až tak černě bych to neviděla:-)

mě naopak docela mrzí jak vše rychle plyne

0 0
možnosti
MS

Cituji: "Protože povahové zákruty našich nejbližších v těchto bez únikových dnů narostou do obludných rozměrů, je jasné, že Vánoce jsou všechno možné, jenom ne šťastné a veselé."

Každý svého štěstí strůjcem. Povahové zákruty mých nejbližších nenabývají žádných obludných rozměrů, a právě proto jsou u nás Vánoce šťastné a veselé. :-)

3 0
možnosti
JR

možná.....nebo je to jen poza?

0 0
možnosti
Foto

K19a28r21e91l 65M41á15d45l23e

25. 12. 2017 17:25

Za mne karma, ale.... ani nevím, jestli si to můžu dovolit říct, ale připadá mi to jako "slovo do vlastních řad". Když se porozhlédnu okolo po rodině i po známých, tak nějaká vánoční "nepohoda" nevychází od chlapů. My máme sice spoustu špatných vlastností, ale určitě nešíříme nervozitu z obavy, že Vánoce nebudou stoprocentně dokonalé. Docela mě pobavilo, když ta moje sdílela na fb nějaký citát, že Vánoce nejsou příprava na kontrolu hygieniků, protože u nás se od začátku prosince kolem dokola šůruje.

5 0
možnosti
JV

J65i45r15i 57V27r84a69b67e40c

25. 12. 2017 15:17

Je to i na krevním tlaku (aspoň u mně) měřitelné.

R^

1 0
možnosti
Foto

Držte se, Jiří! V Už se nám to trochu krátí! R^

0 0
možnosti
Foto

O92t29a97k47a83r 25S22e35k12l

25. 12. 2017 14:24

Souhlas a karma . Není nás moc s podobnými názory na Vánoce . Já osobně jsem s nimi moc nepochodil u rodiny ani přátel - až jsem si připadal trochu jako vyvrhel.... Takže Irenko : pozdrav a ..... hlavně KLID.

2 0
možnosti
Foto

Oto můj milej, děkuju! V

0 0
možnosti
  • Počet článků 748
  • Celková karma 29,05
  • Průměrná čtenost 2339x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.