Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Nechápu, proč by si "Dáma..." nemohla na fejzbůku popovídat. Lidé mluví o všem možném i nemožném. I tady na blogu.

0 0
možnosti
DV

D51a59v87i92d 87V51l81k

15. 5. 2018 14:06

Irenko co to je proboha za skupinu v které jste?

0 0
možnosti
Foto

R^Ireno, je mi to blbý, ale já se smála! Díky! ;-D No a taky jsem zas ráda, že na FEJZBŮKU nejsem, nebyla jsem a nebudu... Sice o hodně přicházím, jak vidno, ale pečuju o své duševní zdraví...;-)

0 0
možnosti
JS

To je strašné a že takových je... ;-(

0 0
možnosti
DP

Asi už ji v reálném světě poslal každý tam, kam patří, tak se pustila do světa virtuálního. Zas na druhou stranu je s podivem, že se taková zapšklá seniorka naučila zacházet s výpočetní technikou.

1 0
možnosti
Foto

Irenko, ty se nedáš;-Dnejhorší jsou nespokojenci nespokojení se vším, ale neví jak být spokojenej;-D

1 0
možnosti
Foto

No, jo,je nespokojená, něco jí chybí... A co? To se nikdo nedoví (... ty můj kvítku medový...) Dobré ráno... ;-) Těch trollů (trollic) je tu bohužel víc.

1 0
možnosti
AL

Jak se může někdo divit, že jste moje oblíbená blogerka?

Děkuji za tento blog a přeji pohodový den.

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak tu školu dotyčné dámy snad ani absolvovat nemusím a jsem rád, že mne minula. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tolik zloby a zášti se do jednoho člověka snad ani vejít nemůže. Mám pocit, že nám někdo do skupiny nasadil... jak to říct? Kazišuka...;-€;-O:-/

0 0
možnosti
RC

Nemuzu napsat, co si o te pani s vyskou skolou zivota myslim, abych zase neprisel o icka. Ale v jednom filmu to bylo: Jitko, ty ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 28,32
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.