Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Myslím, že to také záleží na tom, zda je článek umístěn ve výběru na hlavní stránce Idnes, nebo i v zaujalech...

0 0
možnosti
Foto

Zaujály jsou k ničemu. Znám tady jednoho blogera, co ho tam cpou furt, posledně mu to zvedli ze 150 na 210 přečtení a to tam visel skoro celý den. Hlavní stránka iDnes už taky není, co to bývalo, já tam chodím přes Zprávy a tam upoutávky na blogy nejsou. Často se rovněž stává, že nějaký jiný web dá na zdejší blog odkaz a pokud je dost čtený, pak návštěvnost hodně naskakuje.

0 0
možnosti
Foto

Také hodně záleží na nadpisu. Když je to něco dráždivého, článek připoutá pozornost. Proč byl tento blog dán do HP? Někomu se něco nelíbilo? Naprosto výstižně jste popsala nepřímou úměru mezi kvalitou článku a jeho čteností či karmou.

R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, upozornili mě mailem, že jde o překročení kodexu blogera, takže mě dávají do HP. Setkala jsem se s tím poprvé a domnívám se, že je to proto, že jsem v blogu použila "reklamu" na své dva blogy. To mě vůbec nenapadlo - prostě jsem chtěla popsat, jak píšete, "nepřímou úměru" a dala jsem dva příklady. Mimochodem, ani nevím, kde HP na webu je... :-(Musím se podívat. :-)

1 0
možnosti
Foto

Reakce jsou nepředvídatelné. Můj nejmilejší blog, o kterém jsem byla přesvědčena, že bude mít hodně čtenářů, je od zveřejnění beznadějně poslední. Ale já si s tím hlavu nelámu. Gratuluji k číslům a karmám.R^

1 0
možnosti
Foto

Bětunko, mně se tohle "dobrodružství" na blogování líbí!:-) Je absolutně spravedlivé! Žádná protekce. TakžeR^

1 0
možnosti
AL

Váš "rukopis", pohled na společnost, co jste doposud dokázala a v neposlední řadě Vaše jméno jsou zárukou kvality Vašich článků.

Tak se nedivte, že máte tak vysokou karmu.

Podívejte, dal jsem ji zase.

Přeji pohodu.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Bože... Arnolde! VVy mě přivádíte do rozpaků! Vážně.:-) Děkuju vám moc! Děkuju! V

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,52
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.