Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Také jsem si říkal, že pokud reklama nejde bez poškození zboží odstranit, což nejde skoro nikdy, mám nárok na nové bezvadné zboží nebo vrácení peněz.Tedy stačí běžná reklamace.

0 0
možnosti

Reklamu v novinách s mírným problémem můžu odstranit a věnovat se čtení. Ale co taková reklama v TV. Před tou není úniku.

Když najdu něco, co mi stojí za sledování, sednu s připraveným ovladačem a těším se na pořad. Jenže ouha! Po deseti až patnácti minutách naskočí reklama. Jsem připraven a začnu surfovat po ostatních kanálech. Téměř na všech narazím na reklamu, na některých dokonce na tutéž. Teď už vím, proč se stanicím v TV říká kanál.

1 0
možnosti
SR

Rozesmálo , karma. Nicméně, kdyby na novinách ta reklama nebyla, byly by jistě podstatně dražší. Mějte hezký den bez další lepivé gumové hmoty.

1 0
možnosti
PV

P98a21v25e33l 48V46é53b93r

9. 11. 2018 11:43

Noviny by byly dražší, zboží levnější.

2 0
možnosti
DH

A přitom ta hmota docela užitečně využitelná je, jen člověk musí flexibilní být...

Stačí ji šikovně rozprostřít po dlani a teď v současném předvánočním období navštěvovat stánky a trhy a nenápadně položit dlaň na všeliké košíčky s drobným zbožím, jako jsou různé prstýnky přívěsky, nebo talířky s drobnými mincemi a máte hned pro děcka, či vnoučata ledacos, co jim radost udělá

...a vám portmonku nezatíží, ba mnohdy naopak ještě doplní.

1 0
možnosti
Foto

R^vidím to podobně také mě to rozčiluje perou to do nás ze všech stran:-/

2 0
možnosti
Foto

:-) Když jsem ho viděla, jak se snaží rozlepit prsty a jak se pak na mě podíval, jako by říkal, ŽENSKÁ, COS TO NA SOBĚ MĚLA PŘILEPENÝ?!, tak jsem dostala takový vztek, že jsem věděla, že večer bude blog!;-)

1 0
možnosti
AL

Když si přečtu Vaše články a ty (bohužel jejich málo) od Filipa, tak si říkám (v tom pozitivním) něco o tom stromu a jablku.

Karma.

Pěkný večer.

2 0
možnosti
Foto

Arnolde, děkuju. V Kdepak strom a jablko! Kam se hrabu na Filipa! R^ On je geniální. Jeho věci čtu od chvíle, kdy začal psát, jedním dechem a nezměnila bych jediné písmenko. Ale on nemá ambice. Je líný. Ani naši společnou knihu povídek, nechtěl vydat. Teprve když jsem mu navrhla, že se bude jmenovat, Když syn píše líp než máma, souhlasil. Holomek. ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,59
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.