Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdu jste "uhnula .. do středu podchodu"? Chaňbůh že bych schvalovat porážení lidí, ale uhýbání před davem doprostřed trasy je dost zásadní krok naproti nehodě :-P

6 0
možnosti
Foto

R^ Taky bych viděl chybu na vlastním přijímači.

1 0
možnosti
Foto

:-) Richarde, odpověděla jsem Viktorovi Šedivému. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Nenene, pánové, Viktore a Richarde. Nenene. :-) Podchodem se chodí vpravo k vlakům, vlevo od vlaků. Já šla vpravo, před svým nástupištěm jsem se přesunula vlevo, ale když jsem viděla, že z "mého" nástupiště vychází cestující, vrátila jsem se zpátky k pravé straně, blíže ke středu. Pokud bych šla blbě, veřte mi, že by každý, kdo by na mě narazil, zařval, babo blbá, kudy deš?! Ale tenhle "můj" chlapec cítil vinu, proto u mě vyděšeně klečel, a všichni, kdo stáli kolem, ten střet viděli a bylo jim jasné, že ho zavinil on svou rychlostí, kterou nestačil ubrzdit. Ten hrozen lidí šel totiž roztažený a vedle sebe, takže on je musel oběhnout a tím se dostal do pravého pruhu. Uf. Snad jsem vám to vysvětlila.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevysvětlila, prostě nehoda a ne žádný útok. Nebudu polemizovat o tom kdo na tom má jaký podíl, ale útok vypadá zcela jinak.

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.