Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hodne zdravi...R^R^R^R^

1 0
možnosti

Já bych si s toho vzal asi to, zdali mi to dojíždění v mém věku a zdravotní indispozice stojí za to.

0 2
možnosti
Foto

:-)Fakt? Tak to já ne. Beru to tak, a rodina je s tím srozuměná, dokud můžu, budu do Prahy jezdit a dělat práci, kterou miluju a dělám ji padesát let. :-) Až například blbě šlápnu a udělám si něco s operovaným kotníkem, a to se mi může stát kdykoli na chalupě na trávě a nemusím kvůli tomu jezdit do Prahy, přestanu dojíždět, objednám si trojkolku pro seniory (berle bych nezvládla), a až mi do týdne přijde, budu trandit po Kolíně. :-) Když člověk ví, co chce, je život strašně jednoduchý, Michale. R^

4 0
možnosti
Foto

Nenazývala bych to útokem. Prostě kolize, naražení do sebe. To se stává často, hlavně v místech, kde je velká kumulace lidí.

A ten mladík, co jsem pochopila, byl nakonec vyděšenější, než Vy.

Hlavně, že se nestalo nic horšího. Podle toho titulku jsem spíše tipovala, že Vám přitom vytrhl kabelku, nebo tak něco.

Brzké uzdravení

3 0
možnosti
Foto

No... Šárko... kéž by to byla kabelka! R^ Mám totiž hrůzu z pádů a jsem na sebe až chorobně úzkostlivá. Mám operovanou nohu po dětské obrně a před sebou jednoznačnou budoucnost. Pokud si s touto operovanou nohou něco udělám, jdu na vozejk. Počítám s tím, ale že by mě muselo na vozejk dostat mladé telátko, které se žene podchodem tak bezohledně, že srazí ženskou na zem? Rv A útok to byl.:-) Šla jsem pomalu, vlak mi jel za deset minut, nikoho jsem neohrožovala, neviděla jsem nikoho, kdo by proti mně běžel, a přesto mě nečekaně, ve vteřině někdo srazil k zemi. To nebyla kolize a naražení do sebe. On narazil do mě. :-/ A nebyla velká kumulace lidí. Lidí teď cestuje málo, vestibul byl poloprázdný do chvíle, kdy se objevili lidé, kteří šli od vlaku, bohužel šli roztažení do šíře a tenhle pospíchající mladík je oběhl, dostal se do protisměru a srazil mě. :-( Dojíždím do Prahy od roku 1994 a něco takového se mi stalo poprvé.:-(

0 0
možnosti

Kdyby ta to šlo, z každého problému se vypsat...brzké uzdravení.:-)

1 0
možnosti

Opravdu jste "uhnula .. do středu podchodu"? Chaňbůh že bych schvalovat porážení lidí, ale uhýbání před davem doprostřed trasy je dost zásadní krok naproti nehodě :-P

6 0
možnosti
Foto

R^ Taky bych viděl chybu na vlastním přijímači.

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak. Lidé spěchají (zvláště ti mladí a zdraví), a neuvědomují si, že mohou někomu ublížit. A to nejen když jdou pěšky, ale i když jedou na kole, nebo autem. Možná jsme v mládí nebyli lepší. Musíme si dávat větší pozor. A znáte ten slogan - "Mladí vpřed - staří na svá místa?" Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Mirko, já tedy nespěchala nikdy - díky dětské obrně - jinak bych asi v mládí spěchala také. ;-) Ale tohle bylo nebezpečné. Kdyby někdo vezl kočárek, nestačil by udělat nic a ten kluk by převálcoval kočárek a dítě.:-( Ale máte pravdu. Všichni si musíme dávat větší pozor. Všichni.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zní to blbě, ale měla jste kliku, i v tom maléru. Mohl Vás zabít, ... jeden. Přeju brzké zotavení.

3 0
možnosti
Foto

:-) Ivano, nezní to blbě. Je to fakt. Měla jsem obrovskou kliku.Obrovskou. Mohlo to dopadnout katastroficky. Měla jsem štěstí. Díky za něj! :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,38
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.