Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo lázně. Můj bratr si taky vleče životem spoustu nesmrtelných zážitků. Já mám díky jeho vyprávění (a to nám spoustu věcí neřekl a spousta z něj vylezla až v dospělosti) slovo lázně spojené s pojmy jako šikana bez jakéhokoliv zastání, doživotní odpor k taveňákům a rybímu filé, osamění, zanedbání a absolutní nezájem některých dospělých (čest výjimkám). Máma taky říkala, že kdyby se některé z těch věcí, co se tam děly, dověděla, dokud byl malý, taky by ho tam byla už nikdy neposlala. Dneska je situace co mohu posoudit úplně jiná, naštěstí.

0 0
možnosti

Fuj, to je ale drsná zkušenost!

My jsme se jako děti učili plavat hozením do vody, taková klasika ... tedy od kamarádů, ne od rodičů.

1 0
možnosti

Já uměla plavat ještě před tím, než jsme měli plavání na ZŠ, ale potápět hlavu jsem odmítala a na plavání v Kutné Hoře nás to učili tak, že nás prostě potápěli takovou tyčí a nutili nás sbírat gumové kroužky ze dna... takže problém potopit hlavu mám dodnes a přitom jsem toho od mala naplavala myslím že dost :-) Udivuje mě že tohle někdo propaguje v této době, myslím že to je ideální na to v dítěti vypěstovat trauma :-/

1 0
možnosti

Já jsem skákal z metrového můstku do plaveckého bazénu ještě předtím, než jsem uměl plavat. Tenkrát byl bazén v našem koupališti rozdělen zábradlím na neplaveckou a plaveckou část. Vždycky jsem skočil k zábradlí a jak jsem se vynořil, hned jsem šmátral rukama po zábradlí, abych se zachytil. Jednou tam nějaký dospělý trouba plaval pod vodou a nečekaně se vynořil mezi mnou a zábradlím. Nezbylo mi nic jiného, než mu vlézt na záda a držet se ho jako klíště.:-)

1 0
možnosti

Zásadním problémem jsou okolnosti, za kterých dospělý dítěti pomůže potopit hlavu. Pokud je dítě OK s tím, že hlavu potopí a ví, co má dělat (zavřít pusu a pod vodou se nenadechovat), jen k tomu nemůže sebrat odvahu, může ho např. dospělý chytat při skoku a přitom dopustit, aby se ocitlo na sekundu pod vodou.

Ovšem potopit dítě pod vodu, aniž by to tušilo a bylo na to připravené, to může opravdu vést k traumatickému zážitku a následnému strachu z vody.

2 0
možnosti

Jestli je při tom drží za nohy, nesouhlasím. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.