Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-( takhle na nás už v osmdesátkách pokřikoval náš romský spolužák na základní škole, jinak jednoduchý a hodný chlapec, o 2 roky starší než my :-)

0 0
možnosti

Podle mojí zkušenosti takhle reagují pubertální jedinci z menšinového etnika. A dodají i řadu nepěkných podstatných jmen ve svém jazyce (z něhož znají víceméně jen ta).

5 0
možnosti

Rakovina? Vsadím všechny své trenky na to, že znám původ těch dětí

6 0
možnosti
Foto

ufff,

už jsem Vám to skoro uvěřila a dala si do zásoby slovníček utišujících slov. Mějte se krásně;-D

4 0
možnosti
Foto

Než ničení obecního majetku mne zde víc zaujal ten cynismus... a ze své hlavy tyhle pojmy ty děti nemají... a jsme u výchovy, vzorů...

1 0
možnosti

Když jsem měla malé vnuky a byla jsem často na hřišti také jsem zažila situaci jako Vy. Často jsem to nevydržela napomenula je, zatímto vždy pomohlo. Ale opravdu nevím zda bych vydržela nervy na uzdě kdyby reagovali jak se stalo Vám. Jenže zase si člověk říká, že děcka i když už jsou puberťaci nevědí co z té pusy vlastně vypustily.

0 0
možnosti
Foto

:-) Já odešla, Radko. Byli v přesile a abych na ně v dnešní době volala MP, že ničí městský majetek, mi přišlo skoro až neslušné. Rv Dneska jsem se na tu houpačku koukala. Je bytelná, šrouby jsou protažené skrz bytelné prkno, ale samozřejmě, pokud by taková zátěž, jako včera, byla každodenně, tak nevím, nevím. Pod zátěží by třeba ta houpačka vydržela, ale může přijít někdo s malým dítětem, zhoupnout ho a houpačka se může poroučet k zemi i s dítětem...:-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 746
  • Celková karma 30,01
  • Průměrná čtenost 2346x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.