Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A netušila jsem, že jsi psala erotické povídky R^R^ To by mě taky hrozně bavilo, mám jich v hlavě mraky:-)

1 0
možnosti
Foto

Karlo, zatím jsem vydala 33 knih a erotika mi vlezla do každé! ;-) A spolupráce s Nei-Reportem byla úžasná! Trvala mnoho let! Redakce byla v devadesátkách vedle Masarykova nádraží, přijela jsem z Kolína, stavila se tam, dostala jsem nové NR, a v Činoherním klubu jsem je rozdala. Petr Nárožný si pokaždé jeden vzal, a když si ho dával do tašky, pokaždé pronesl: Zas budu muset doma říct, že jsem to našel v metru! ;-D

1 0
možnosti
Foto

NádhernéVMěla jsi štěstí Irenko, že jsi poznala osobně tak báječnou herečku.

1 0
možnosti
IL
DV

D16a46v71i52d 45V17l49k

10. 6. 2021 16:31

Děkuji paní Irenko.

0 0
možnosti
VH

Po pravdě co jsme viděli v Národním, radši hned zapomenout...činoherák je úplně jiná káva, podobně Divadlo v Dlouhé.

1 0
možnosti
Foto

R^ Souhlasím.:-) Libuška nám vyprávěla, jak pro ni některé chvíle při představeních v ND byly stresující. :-(

1 0
možnosti
Foto

Milá Irenko, v dobrém Vám závidím, že jste měla tu vzácnou možnost, že jste uprostřed každodenního hereckého hodokvasu a mohla si paní Libušku užít na jevišti i mimo něj.

Paní Šafránková byla jednou z mála hereček, která snad neměla ani jednoho diváka, který by ji neměl rád. To se podaří málokomu. Je mi opravdu moc líto, že tu pro nás diváky, ale hlavně pro svoji rodinu, nemohla ještě zůstat. V

5 0
možnosti
Foto

Zdeni, byla jsem za toto setkání vděčná tehdy a jsem vděčná pořád. Během zkoušení těch dvou inscenací jsme spolu prožily cca 5 - 6 měsíců a mně se až dneska začaly vynořovat z paměti další a další vzpomínky. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.