Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I60v45a40n34a 38L64a23n91c53e

10. 1. 2022 23:39

Tak jednoduché to někdy není. Měla jsem velké bolesti. Potom jsem krvácela, že jsem spotřebovala tři velké balíky. Tak se mnou na operaci, hrozná hormonální nerovnováha, myslela jsem si, že ten první rok a půl vyskočím z okna a gynekoložka na mne řvala, že si jenom vymejšlím, že můžu být ráda, že to nebyla rakovina, tak moc ošklivý to bylo. At jsem štastna, že je po operaci...a já jsem nemohla spát, ani ve dne, ani v noci... Věřím, že některé ženy nemají problémy, ale také věřím těm ženským, kterým je opravdu moc a moc zle.

1 0
možnosti
Foto

Asi některé ženy poznamenává neschopnost říci - teď mi lezeš na nervy, protože jsem bolavá a bez nálady, tak se s tím chlapče jednou za čas smiř, ale není to tvoje vina ;-)

Zkrátka takové MHC = malé hormonální cvičení :-)

Ještě štěstí, že je to jenom jako cvičení záložáků - jednou za čas!

2 0
možnosti
Foto

I46v56o 78C24i48l47i34c17h

10. 1. 2022 22:09

Ta, dnes již moje bývalá, měla dle jejích vlastních slov hormonální zkrat...

2 0
možnosti
JK

A žádný dis-poruchy jako dneska taky nebyly, šup do zvláštní školy a bylo to.

1 1
možnosti
  • Počet článků 748
  • Celková karma 31,09
  • Průměrná čtenost 2339x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.