Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Ireno, také jsem mívala partnery mladší, bohužel to však byli oni, kdo měli časem dojem, že to takhle nejde...ikdyž ono to šlo...:-)))...No a teď by chtěli a už nechci já...takový páprdové se z nich časem stali....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, Vaše názory na manželství starší ženy s hodně mladším mužem sice chápu, ale nesdílím. (Možná to funguje v případě nějaké ženské celebrity (např. herecké), ale ne v normálním životě. Já bych se toho vyvarovala. Ženu sice potěší zájem mladšího muže, ale na "společné stárnutí" s ním mám jiný názor než Vy. Také bych si nikdy nevzala za muže o hodně staršího než jsem já. Muži podle statistik rychleji stárnou než ženy, a vyžadují péči. A mladý? Ten ať založí rodinu se s mladou ženou a vychovají spolu děti. Svůj k svému. Takové to bylo (a je) u nás, a vyhovuje nám to... ;-)R^

0 0
možnosti

Ten váš názor na péči o manžela vás moc nectí. Nemusí jít vždy o velký věkový rozdíl. Někdy stačí nemoc a stejně starý partner vyžaduje péči, jakoby byl o 15 let starší.

0 0
možnosti
Foto

Ireno, šíleně dobré a pravdivéR^;-D Přeji šíleně hezký den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.