Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P21e88t92r 24L37o66r52e68n69c

6. 12. 2022 20:39

"Mášenko" - díky!

Jak lidské...;-)

0 0
možnosti

I32v89a42n56a 24L94a75n55c72e

6. 12. 2022 13:13

Moc a moc hezkýVVV

0 0
možnosti
Foto

:-) No jo... no. :-) K tomu člověk musí dozrát. A já ve svým věku jsem už zralá dost. A je to paráda. Fakt. R^ Děkuju, Ivano. V

0 0
možnosti
Foto

Němci tomu říkají PŮLSESTRA nebo PŮLBRATR, to mě v Německu překvapilo. Nás pět sourozenců je vlivem války od tří otců a nikdy jsme se navzájem nepovažovali za POLOVIČNÍ. Hezký předvánoční čas, milá Ireno!

0 0
možnosti
Foto

No jo, Horste, ale ty ses se sourozenci "měl". Ale já jenom toužila a toužím stále po sestře, kterou někde mám. Když jsem se to od maminky dozvěděla, vzpomněla jsem si, jak táta, když měl určitou míru opilosti, zpíval, Napajedla sú... a plakal. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsané - a pravdivé. Jenom jedna malá výtka, paní Ireno. Bydlím od své dospělosti ve Zlíně, v n. p. Fatra Napajedla jsem pracovala 17 let. U nás ve Zlíně, v okolí, nikdy nikdo neřekne v Napajedlech, ale v Napajedlích. A tak jako Vy se často vyjadřují i televizní a rozhlasoví moderátoři. Zlobí mě to. Sama nevím co je správně, ale opravdu "v Napajedlech" nikdo z okolí, ani z napajedelských občanů nebo rodáků nikdo neřekne. Tak nevím... Možná se ale mýlím, pomnožné slovo, název Napajedla by se asi skloňovat se mělo skloňovat podle vzoru město (města), a pak v Napajedlech bylo správně. Zdravím. ;-)R^

1 0
možnosti

Slyšela jsem ještě něco horšího - v Napajedlách! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Je to také krásne...:-)V

1 0
možnosti
Foto

VJanko, díky. Jste milá!V

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,38
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.