Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pravicové agentury často chtějí, aby dotazovatelé se ptali těch lépe situovaných.

1 0
možnosti
Foto

Na ČT naštěstí pořady přerušovány reklamou nejsou, to je doménou komerčních televizí. Na ČT se to nesmí.

2 0
možnosti

Opravdu? A že pořady Čt začínají pravidelně o 5-10 minut později vinou upoutavek a "sponzorských spotů ", vám nevadí?

1 0
možnosti

Milá veřejnoprávní televize, jen NE reklamy do pořadů! Poslední dobou jich přibývá před začátky, to stačí na naštvání.:-( Většinou tam všichni radostně křepčí jak pokousaní od tarantule, krasavice unyle předvádějí kosmetiku.

Píšete "mě se nikdo neptal". Mě se ptala jedna televize, jaký mám názor na ......?

Odvysílala jen začátek a konec mého názoru, podstatné vystřihla.;-D

5 0
možnosti

I14v47a58n96a 72L38a69n81c94e

14. 11. 2022 12:41

Když jsme byli v Čechách, tak jsem žasla, jak byly reklamy dlouhé. Opravdu by se během reklamy nechal vyvenčit pes a nebo zapomenout, o čem film vůbec byl a přestat ho sledovat. Což jsem dělala já. Nesnáším reklamy a psa nemám. V Americe si pořady nahrávám a potom reklamy přetáčím. Milé podniky, uplně zbytečně vynakládáte velké částky peněz na reklamy, když je stejně nikdo nesleduje. Zlevněte svoje produkty a uvidíte, jak se budou kupovat.

1 0
možnosti
Foto

Já při reklamě koukám, jestli jinde neběží něco zajímavějšího, ale, IrenoR^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 27,88
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.