Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jmitas

25. 1. 2012 10:26
Paní Ireno...

dobrý den. Mám rád takovéto "obyčejné" životní příběhy a také se pokouším tímto stylem psáti.:-) Bohužel nemám Vaší grácii. Moc jsem se pobavil a děkuji.R^Jiří V

0 0
možnosti

oprudil12

24. 1. 2012 6:53
já mám ze stařenek typu téhle a Šiklové osypky !!

Ty rádoby kecy o ničem !!!

0 0
možnosti

pěnice

24. 1. 2012 10:37
Re: já mám ze stařenek typu téhle a Šiklové osypky !!

Tím Vaším nickem jste trefil hřebíčkem na hlavičku.;-D

1 0
možnosti

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

24. 1. 2012 3:04
Proč ....

Otázka PROC je namístě. ženy se totiž málokdy smíří s pokojným a funkčním stavem, ony chtějí obvládnout protor a tím dominovat. Takže chleba kupujete ne proto že "ty chceš mít měkký" ale protože ONA chce aby on chtql chleba furt měkký. Košili neperete protože on ji nosí,  ale protože ONA  se rozhodla že ZROVINKA TED je tak košile špinavá tak ji opere - ao n do toho přecenemá naproto co kecet, debilek nesvéprávnej.  A to vaše PROC ? Protože jsi mi to řekl ty, je nejen lží alei manipulací a zavržýeníhodné. Manipulace to je akt agrese. 

A mimochodem, až by muž sám cítil že košile kterou nosí je špinavá dalby vám ji oprat SAM . ale to by v tom nebylo to ovládnutí prostoru viďte...

1 0
možnosti

pěnice

24. 1. 2012 10:36
Re: Proč ....

No páni! Až by cítil, že je potřeba vyprat košili ?? A na jakou dálku by to muselo být cítit ?? To je ovládnutí prostoru, když žena dbá na to, aby u manžela v práci neříkali : co to má ten chlap doma za šmudlu, že ho takto pustí ven ?

1 0
možnosti

apple7

24. 1. 2012 0:35
Karma

Jenom nemohu souhlasit  sVasi odpovedi:Tohle si mi nerekl.Na takovou odpoved mi je zase odpovezeno:Tak pouzivej hlavu.;-D;-DDnes jsme jeli z nakupu a manzel vedl monolog,kam zitra pojedeme,co zaridime a finale bylo:Tak zitra udelame na cem jsme se domluvili;-D;-D

1 0
možnosti

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

24. 1. 2012 3:05
Re: Karma

vysvětleter mi, prtoč jste VY SAMA  nepokládala vlastní návrhy ? jen jste mlčela,  - a kdo mlčí ten souhlasí !  pak jste to vaši DOMLUVUj odkývala... a potom jste si udělala posvém co jste chtěla, viďte. Jste neschopná komunikace a nedá se s vama žít.

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.