Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

B19l36a56n79k20a 44F56a89y

12. 3. 2023 15:37

Zdravím Irenko, :-)chápu vás, ale já bych ty poldy zavolala. Aspoň by pro příště věděli, protože se to bude určitě opakovat znovu..

2 0
možnosti
Foto

Dobrá reportáž, paní Ireno, ale myslím, že já, i když jsem žene, bych tomu většímu aspoň vynadala - nehledě na jeho další reakci. Pokud tam bylo víc lidí a on mě napadl, měla bych na to svědky. V takových situacích většinou jednám, nehledě na následky. Nemám ráda nespravedlnost v jakékoli situaci. i zde na tomto blogu. Ale chápu Vás, paní Ireno, Vaše problémy s nohou. Karma. ;-)R^

5 0
možnosti
Foto

Mirko, nechci tomu násilníkovi křivdit, ale myslím si, že nebyl "čistý", jestli mi rozumíte.:-( Nicméně "pod koberec" to, co jsem viděla, nepůjde. Odkaz na blog rozešlu v Kolíně všem, kteří mohou pomoci. :-)

1 0
možnosti
Foto

A takhle je to skoro se vsim.... mlcime. A pak to tak vypada jak to vypada.

4 0
možnosti
Foto

Lenko, psala jsem Mirce Pantlíkové, že odkaz na blog rozešlu po Kolíně. Byla jsem dvanáct let zastupitelka, vím, kam ho poslat. A včera kolem zastávky nebyl nikdo, kdo by se tomu klukovi mohl fyzicky nebo slovně postavit. Já tedy určitě ne.:-(

1 0
možnosti
Foto

Zastat se toho malého kluka bych považoval za samozřejmé. Jenže...

Problém je co dál. Pokud by se do mne ten větší pustil, neměl bych s tím problém. Ovšem pak by mohla nastat varianta, že by s majáčkem přijela PČR, zadržela by mne a ty malé děti by dosvědčily, že jsem toho většího bezdůvodně napadl já.

Považujete to za nemožní?

4 1
možnosti
Foto

Pavle, za nemožné to nepovažuju. Naopak. Proto pošlu odkaz na tenhle blog kolínskému starostovi, MP, vedoucímu odboru školství atd. Byla jsem dvanáct let zastupitelkou, vím, komu odkaz poslat.

0 0
možnosti
Foto

R^ Být u toho, jako chlap bych se zachoval. Už jako školák jsem bránil ty slabší, když je napadali ti starší a větší, i když jsem byl mladší, než ti co bili ty slabší. Za to jsem jednou vyfasovat trojku z chování za rvačky, kterými jsem jen trestal ty, co napadali jiné. Hezké a pokojné sny i hezký zbytek víkendu, milé děfče!

3 0
možnosti
Foto

Horste, já ti věřím. Ale včera to byly vteřiny, kdy se to stalo! Bylo to absolutně nečekané. Napadl ho metr ode mě. Dostali se mi za záda a za okamžik se vracel ten vysoký a pak ten malý, jako by se nic nestalo. A pak celá parta zmizela na sídlišti. Všechno trvalo minutu, dvě a byli pryč. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.