Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď jsem vedla cca dva dny diskusi s paní - její argument, že všichni nemají nárok mít stejná práva mě fakt dostal.

0 0
možnosti
Foto

Proč se stejně vehementně nepodporuje manželství pro tři a více osob?

0 0
možnosti

J46a27n 77V39ě10r17n94ý

8. 8. 2023 13:40

Asi je takovýchto lidí výrazně méně, tipuju že povahově asi ani nemají zájem o nějaké trvalé vázání.

Každopádně je to samozřejmě také špatně že tyto lidi stát bezdůvodně omezuje v jejich životě.

0 0
možnosti

J25o70s83e10f 10V25o96g84l

3. 8. 2023 15:52

Já jsem se snažil paní Irenu pochopit, četl jsem to třikrát ale nepodařilo se to

0 1
možnosti

Já jsem paní Irenu pochopil.

1 0
možnosti
Foto

Když už jste ve svém CV zveřejnila datum narození, měla byste mu dělat aspoň trochu čest a vyhýbat se psaní nesmyslů. asi jste mněla nějakou hodně slabou chvilku..... tedy doufám....

3 3
možnosti

J26i58r59i 90T45i86c86h55y

1. 8. 2023 15:53

Co to je za nesmyslny vyplod?

1 1
možnosti

Ježíš to je blbost. Znám dva homosexuální páry - 1x 2 kluci, 1x dvě holky a v obou případech je to totální "Itálie", v každém z těch párů je jedna klasická hysterka, "prchají" od sebe každou chvíli, přesto se asi milují a jsou spolu. Úplně stejně jako u hetero párů.

0 0
možnosti

Trošku hloupoučké zobecnění, ale budiž, spousta lidí posuzuje svět podle svých osobních zkušeností...

3 1
možnosti

Vážená paní autorko, napsala jste do nebe volající blábol. Nevím, zda pod vlivem mainstreamu, který se snaží do lidí vtlouci nesmysly různého druhu, anebo pod vlivem nějakých problémů, s touto tématikou spojených, s nimiž jste se setkala ve Vašem okolí.

Ať je to však jakkoli, z Vašeho psaní čouhá neskutečná jednostrannost až fanatismus.

A to jsem se vyjádřil ještě velice mírně.

6 2
možnosti
Foto

Komunita, kterou prosazujete, Vám za tento názor bude tleskat, i když argumentačně značně kulhá.

Většina se však překvapeně pousměje, jak jednoduše lze dospět k tak průhledným takéfaktům. Zřejmě jste někoho, jenž měl Vámi popisované problémy neustálých útěků od rodiny, takového potkala. A na tom stavíte celý svět. Nezdá se mi tento tento typ argumentace jako přesvědčivý. Spíše naopak. A domnívám se, že nejsem sám.

7 1
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.